Suspensión temporal línea contrato yoigo
Buenas tardes:
¿es posible suspender la línea de contrato de yoigo temporalmente por no utilizarla?
Buenas tardes:
¿es posible suspender la línea de contrato de yoigo temporalmente por no utilizarla?
El contrato. Todo está en el contrato. Esa castaña que nadie se lee.
Si és possible. Màxim 3 mesos i amb un cost de 9 euros al mes. Es poden rebre trucades i fer-ne només d'emergència.
Això és el que diu el contracte:
6.3 El Client té dret a sol·licitar i obtenir de YOIGO la suspensió del Servei per un període determinat que no serà inferior a un mes ni superior a tres mesos. El període de suspensió voluntària del Servei començarà el dia 1 del mes següent a la sol·licitud i no podrà excedir, en cap cas, de tres mesos per any natural. Un cop finalitzat el període de suspensió sol·licitat pel Client, YOIGO procedirà a la reactivació del Servei.
6.4 En cas de suspensió del Servei, el Client podrà fer trucades al servei d'emergència 112.
6.5 Durant la suspensió del Servei, per qualsevol de les causes previstes en aquesta clàusula, es facturarà al Client un import de nou (9) euros (impostos indirectes exclosos) en concepte de disponibilitat per rebre trucades i la resta de costos associats.