Otro Payaso defensor de los "países catalanes inventados con ínfulas de imperialismo", quedas RETRATADO como un APRENDIZ DE RACISTAS recalcitrante cada vez que excretas tus "cosas" aquí. Jejeje...esta foto te viene como anillo al dedo.
Una nació històrica o una inventada. Un regne o un comtat. Respectar als veïns o lo meu és meu i lo teu és meu també. Solidaritat o ni una gota d’aigua per als valencians. Dir les coses a la cara o apunyalar per l’esquena. Identitat pròpia o autoodi. Lluitar per lo nostre o defendre lo del veí. Orgull de poble o complex d’inferioritat. GAV o ACPV. Una llengua dolça com la mel o croar com els renocs. Un idioma propi o un dialecte de merda. Maulet o botifler. Patriota o traïdor. Miquel Adlert o Joan Fuster. Regne de Valéncia o país valencià. Les Falles o Terra Lliure. Anfós Ramon o Isabel Clara-Simó. El primer Segle d’Or d’una llengua neollatina o Mortadelo y Filemón. Raonar en arguments o acusar de “fasciste” a tot el que discrepe de tu. Lliure pensament o la secta del catalanisme. El 9 d’Octubre o Catalunya, una, gran i lliure. Vicent Savall o Raimon. Valéncia CF o Barça. Paella valenciana o catalana. Ausias March, el gran poeta valencià o Ausias March, poeta català naixcut en Gandia. Veritat o mentira. La Real Senyera o la màrfega. Cap de ratolí o coa de lleó. Tindre dignitat o llepar culs.
https://josueferrer.com/2012/04/25/valencia-o-paisos-catalans/